trešdiena, 2014. gada 8. janvāris

Nodarbību plāni

JANVĀRIS UN FEBRUĀRIS



3-4gadnieku grupa

Datums
Tēma
Bībeles pants

Abraham to the Tabernacle
12.janv.
Dzimšanas dienas
Īzaks
(Isaac 4-lpp)
Atgādinām pie kā apstājāmies pirms Adventa laika (Ābrahams)
Dzīvo kā svešinieks šinī zemē, un Es būšu ar tevi, un Es tevi svētīšu. Tev un taviem pēcnācējiem Es došu visas šīs zemes, un Es piepildīšu to derību, kuru Es tavam tēvam Ābrahāmam ar zvērestu esmu apsolījis. 
1.Mozus 26:3
19.janv.
Jēkabs
(Jacob – 6 lpp)
Un tavi pēcnācēji būs kā zemes pīšļi, un tu izpletīsies uz rietumiem un austrumiem, uz ziemeļiem un dienvidiem, un tevī un tavos pēcnācējos visas zemes tautas būs svētītas. 
1.Mozus 28:13
26.janv.
Vergs Jāzeps
(Joseph the Slave – 8 lpp)
Un garām gāja midiāniešu tirgotāji, tad brāļi izvilka un izcēla Jāzepu no bedres ārā un pārdeva Jāzepu ismaēliešiem par divdesmit sudraba seķeļiem, un tie aizveda Jāzepu uz Ēģipti. 
1.Mozus 37:28
2.febr.
Dzimšanas dienas
Pārvaldnieks Jāzeps
(Josepg the Ruler – 10 lpp)
Tā ne jūs mani šurp esat sūtījuši, bet Dievs, un Viņš mani ir iecēlis faraonam par tēvu un par kungu visam viņa namam, un par valdnieku pār visu Ēģiptes zemi. 
1.Mozus 45:8
9. febr.

Mozus
(Baby Moses – 12 lpp)
 Kad bērns paaugās, viņa veda to pie faraona meitas, un tas viņai kļuva par dēlu, un tā nosauca viņa vārdu: Mozus, jo tā sacīja: "Tāpēc ka es to no ūdens esmu izvilkusi." 
2.Mozus 2:10
16. febr.
Mozus un degošais krūms
(Moses and the Burning Bush – 18.lpp)
Bet Tas Kungs redzēja, ka viņš gāja turp lūkot, un sauca tam no krūma un sacīja: "Mozu, Mozu!" Mozus sacīja: "Te es esmu." 
2.Mozus 3:4
23. febr.
Mocības
(The Plagues – 20.lpp)
Tā saka Tas Kungs: no tā jūs zināsit, ka Es esmu Tas Kungs: redzi, es sitīšu ar zizli, kas ir manā rokā, upes ūdeni, un tas pārvērtīsies asinīs. 
2.Mozus 7:17
2. mar.
Dzimšanas dienas
Jūra
(The Ted Sea - 22.lpp)
Tā Israēla bērni iegāja jūras vidū pa sausumu, un ūdeņi tiem bija kā vaļņi pa labi un pa kreisi. 
2.Mozus 14:22
9.mar.

Baušļi – 1.daļa
(The Ten Commandments; Part I -24.lpp)
Tev nebūs citus dievus turēt Manā priekšā. 
2.Mozus 20:3
16.mar
Baušļi – 2.daļa
(The Ten Commandments; Part II -26.lpp)
 Godini savu tēvu un savu māti, lai tu ilgi dzīvotu tanī zemē, ko Tas Kungs, tavs Dievs, tev dod. 
2.Mozus 20:12
23.mar.
Saiešanas telts
(Tabernacle- 28.lpp.)

Un Es mājošu Israēla bērnu vidū, un Es tiem būšu par Dievu. 
2.Mozus 29:45
30.mar.
Turpinājums no nākošās materiāla sadaļas

5-6 gadnieku grupa


Datums
Tēma
Centrālā patiesība
Bībeles pants
Jāzeps 
12.janv.
Dzimšanas dienas
Jāzeps –mīļotais dēls
Uzmanies no skaudības
„Ja nu Dēls jūs darīs brīvus, jūs patiesi būsit brīvi.” (Jāņa 8:36)
19.janv.
Brāļi pārdod Jāzepu
Visiem Dieva bērniem kādreiz ir grūti
„Dievs ir mūsu patvērums un stiprums, tiešām spēcīgs palīgs bēdu laikā.”
(Ps. 46:2)
26.janv.
Jāzeps cietumā
Dievs palīdz saviem bērniem dzīvot Viņa godam vienalga, kur tie atrastos
„Es isu spēju tā spēkā, kas dara mani stipru.”
(Filip. 4:13)
2.febr.
Dzimšanas dienas
Jāzepam tiek atlīdzināts
Dievs valda pār visu, visur un visiem
„Mūsu Dievs ir debesīs, ko Viņš grib, to visu Viņš dara.”
(Ps.115:3)
9. febr.

Jāzeps rūpējas par savu ģimeni
Dievs apsola, ka „tiem, kas mīl Dievu, visas lietas nāk par labu”  (Rom. 8:28)
„Un mēs zinām, ka tiem, kas mīl Dievu, visas lietas nāk par labu.”
(Rom.8:28)
Mozus: izredzētais atbrīvotājs
16. febr.
Mozus piedzimšana
Grēks ir ļauns vadītājs
„Jo visi ir grēkojuši, un visiem trūkst dievišķās godības”
(Rom 3:23)
23. febr.
Dieva aicinājums Mozum
Dieva ceļš ir pilnīgs
„Patiešām Dieva ceļš ir pilnīgs”
(2.Sam.22:31)


6 ½ gadi -1.klases grupa
2.-3.klases grupa

Datums
Tēma
Centrālā patiesība
Bībeles pants
Jozua – Dieva karavīrs

12.janv.
Dzimšanas dienas
Jozua kļūst par Dieva ieceltu vadītāju*
Dievs dara stiprus savu ļaudis
Esi stiprs un drošs, nebīsties un nebaiļojies! Jo Tas Kungs tavs Dievs ir visur ar tevi kurp vien tu ietu.
Jozua 1:9                 
19.janv.
Sarkanā virve logā
Dievs rūpējas, lai Viņa bērni atrastos drošība
Tad nu tiem, kas ir Kristū, nav vairs nekādas pazudināšanas.
Romiešiem 8:1        
26.janv.
Jērikas krišana
Dievs Saviem bērniem dod uzvaru
Jo tāpēc, ka Viņš pats kārdināšanās cietis, Viņš var palīdzēt tiem, kas tiek kārdināti.
 Ebrejiem 2:18      
2.febr.
Dzimšanas dienas
Ahana grēka
Dievs Saviem bērniem pavēl būt svētiem
Esiet svēti, jo es esmu svēts
1.Pētera 1:16        
9. febr.
Skolotāju sapulce
Giboniešu stāsts
Dieva vēlas, lai Viņa bērni būtu no Viņa atkarīgi
Paļaujieties uz to Kungu no visas sirds un nepaļaujieties uz savu prāta gudrību.
Salamana pam. 3:5        
16. febr.
Jozua atvadās no saviem ļaudīm
Dievs dara Savus bērnus stiprus
Pantu atkārtojums            
            Dāvids: Vīrs pēc Dieva sirds

23. febr.
Izraēla izraugās ķēniņu
Dieva ceļi ir labāki nekā cilvēka ceļi
Tāpēc nepadodieties neprātam, bet centieties saprast, kāds ir jūsu Kunga prāts.
Efeziešiem 5:7
Marts-maijs: „Dāvids - Vīrs pēc Dieva sirds” un „Dāvids valda. Pārbaudījumi un uzvaras”

Klubs 46
Datums
Tēma
12.janv.
- Gājiena uz slimnīcu plānošana I - Atkārtojums par izņemtajiem 10 baušļiem
(3-23.lpp)

19.janv.
- Gājiena uz slimnīcu plānošana II
- Kristus dievišķība: I daļa
21.janv.
otrdiena
GĀJIENS UZ SLIMNĪCU
26.janv
Kristus dievišķība: II daļa
2.febr.
Viņa dzīve: I daļa
9. febr.
Viņa dzīve: II daļa
16. febr.
Viņa nāve: I daļa
23. febr.
Viņa nāve: II daļa
2. mar.
Viņa augšāmcelšanās: I daļa
9. mar.
Viņa augšāmcelšanās: II daļa
16. mar.
Vai esi pestīts?: I daļa
23. mar.
Vai esi pestīts?: II daļa
30. mar.
Vai Tu pieaudz?: I daļa
6.apr.
Vai Tu pieaudz?: II daļa
13.apr.
Papildmateriāls par Lieldienām
20.apr.
BRĪVS: Lieldienas

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...