otrdiena, 2013. gada 15. oktobris

UZRUNA BĒRNIEM: Zari


Es vairs neesmu pasaulē, bet viņi ir pasaulē, un Es eimu pie Tevis. Svētais Tēvs, uzturi tos Savā Vārdā, ko Tu Man esi devis, lai viņi ir viens, itin kā mēs.  Jāņa 17:11

Labrīt! Šorīt man vajadzētu kādu spēcīgu palīgu. Kā tu domā, vai tu varētu salauzt šo kociņu? Oho, tev izdevās! Tu esi stiprs un viegli to salauzi. Tagad pamēģināsim ar šo kociņusaišķi, vai arī to tu varēsi tik viegli salauzt? Tagad gan tas vairs nav iespējams... Paldies, es domāju, ka pat pats spēcīgākais vīrs šorīt te nespētu tos salauzt.


Katrs kociņš šajā buntē ir tikpat stiprs kā tas, kuru tikko salauzām, bet tad kad tie ir daudzi kopā, tad tie ir daudz spēcīgāki nekā katrs pats par sevi.

Šie kociņi var mums iemācīt kaut ko ļoti svarīgu par baznīcu. Dažreiz, kad mēs domājam par baznīcu, mēs domājam par ēku, kur mēs sanākam uz dievkalpojumu, bet baznīca nav ēka. Baznīcu veido vīrieši, sievietes, zēni un meitenes, kuri tic Jēzum Kristum. Tu, es un visi pārējie mēs esam baznīca.

Dažreiz esmu dzirdējusi cilvēkus sakām, ka lai ticētu Jēzum, nav noteikti jāiet uz baznīcu. Un tas nav galīgi nepareizi, bet vieni paši mēs neesam pārāk spēcīgi. Tad, kad sātans ikvienu no mums kārdina darīt kādas lietas, kuras nav pareizas, var būt ļoti grūti stāvēt tam pretī, ja esi viens. Savukārt, ja turies kopā ar citiem, kuri seko Jēzum, tad būs daudz drošāk un vieglāk.

Kādu dienu, Jēzus devās vienatnē lūgt Dievu. Jēzus lūdza par saviem mācekļiem, jo zināja, ka viņiem būs jādzīvo šajā pasaulē un, ka viņi tiks kārdināti ar šīs pasaules lietām. Jēzus arī zināja, ja mācekļi turēsies kopā kā viens, tad viņi būs daudz stiprāki nekā katrs pats par sevi. Jēzus lūdza Dievam, lai Viņš sargā mācekļus un palīdz viņiem būt kā vienam, tāpat kā Jēzus, Dievs Tēvs  un Svētais Gars ir Viens.





Adaptēts pēc Standing Together as One http://www.sermons4kids.com/standing_together_as_one.htm

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...