trešdiena, 2014. gada 5. marts

UZRUNA BĒRNIEM: Rokas





Ja manās rokās būtu hokeja nūja, ar to es neko daudz nevarētu izdarīt. Taču, ja hokeja nūja ir Laura Dārziņa, Kristera Gudļevska vai kāda cita Latvijas izlases hokejista rokās Olimpiskajās spēlēs, tad tā ir pilnīgi cita lieta. Tātad ir svarīgi, kura cilvēka rokās ir kāda lieta.


Ja manās rokās būtu biatlona šautene, arī ar to es neko prātīgu nevarētu iesākt. Taču, ja biatlona šautene ir izcilā norvēģu sportista Ūles Einara Bjorndālena rokās, tad viņš izcīnīta kārtējo zelta medaļa Olimpiskajās spēlēs.

Ja manās rokās būtu koka zizlis vai spieķis neko daudz es nevarētu iesākt, varbūt vienīgi atgaiņāties no kādiem suņiem, taču Dievs lietoja zizli Mozus rokās, lai pāršķeltu jūru un izglābtu jūdus no ēģiptiešiem.

Ja manās rokās būtu 2 maizes un 5 zivis, es varētu pagatavot vairākas zivjmaizītes, bet tās noteikti nepietiktu mums visiem. Taču ar 2 maizēm un 5 zivīm, kas bija Jēzus rokās, tika pabaroti tūkstošiem cilvēku. Tātad ir svarīgi, kura rokās ir kāda lieta.

Ja manās rokās būtu naglas, varbūt man izdotos pagatavot kādu putnu būrīti, bet noteikti neko daudz vairāk. Naglas Jēzus rokās nesa glābšanu visai pasaulei, ikvienam, kas tic.

Ir svarīgi kā rokās ir kādas lietas. Tāpēc ieliec savus uztraukumus, neveiksmes, bailes, sapņus, cerības, ģimenes locekļus un draugus Dieva rokās...tāpēc, ka viss ir atkarīgs no tā, kura rokās tas atrodas.


Adaptēts pēc Robert Taylor Hands

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...