otrdiena, 2013. gada 2. aprīlis

Mācību materiāls aprīlim "SEKOŠANA JĒZUM"



Aprīlī Mateja Svētdienskolā bērni mācīsies pēc 4 nodarbību cikla „Sekošana Jēzum”. Šo materiālu trim vecuma grupām ir izstrādājusi  BPI Timoteja skola, lai palīdzētu bērniem sagatavoties šī gada dziesmu dienai, kuras nosaukums ir „Mēs iesim līdzi”.


Mācību materiālā „Sekošana Jēzum”  bērni iepazīsies ar to, kā māceklis Pēteris sekoja Jēzum – kā Jēzus viņu aicināja (Marka ev. 1:16-20), kā viņam pašam bija jāatbild par to, kas tas tad Jēzus ir (Marka ev. 8:27-30), kā Pēteris ne vienmēr bija labs Jēzus sekotājs (Marka 14:27-31), bet Jēzus tomēr pieņēma viņu un uzticēja pat īpašu uzdevumu (Jāņa ev. 21:15-19). 

Nodarbību mērķis ir palīdzēt bērniem domāt un izprast – vai Jēzus aicina arī mani sekot Viņam, vai es pats zinu, kas ir Jēzus, vai Jēzus mani mīl arī tad, ja esmu rīkojies greizi, kādu uzdevumu man dod Jēzus? Ticam, ka atbildes uz šiem jautājumiem palīdzēs mūsu bērniem ceļā uz to, lai viņi veidotos par patiesiem Kristus mācekļiem. Kā arī bērni caur šīm nodarbībām būs īpaši sagatavojušies Dziesmu dienai, jo kādi no nodarbībās piedzīvotajiem elementiem sasauksies ar to, kas notiks Dziesmu dienā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...