otrdiena, 2013. gada 16. aprīlis

UZRUNA BĒRNIEM: Dievs centrā


Vai tu zināji, ka daudzus gadus atpakaļ cilvēki domāja, ka zeme stāv nekustīgi uz vietas, ka tā ir visuma centrs un saule riņķo apkārt zemei? Ļauj es Tev parādīšu kā tas izskatās. Iedomāsimies, ka šis zilais balons ir pasaule, bet dzeltenais balons, kurš ir lielāks nekā zilais būs saule. Tātad tas, kam cilvēki kādreiz ticēja izskatās šādi – zeme stāvēja uz vietas un saule tai riņķoja apkārt.


Bet bija kāds zinātnieks vārdā Koperniks, kurš pētīja zvaigznes un saprata, ka cilvēki kļūdās. Veicot dažādus pētījumus, viņš nonāca pie secinājuma, ka zeme nestāv mierīgi uz vietas, ka tā reizi dienā apgriežas sev apkārt un, ka zeme nav visuma centrs, bet gan, ka tā riņķo apkārt saulei. Mēs varētu kopīgi apskatīties kā tas izskatās. Tātad šeit ir saule, kas stāv uz vietas, bet zeme ir tā, kas griežas tai apkārt saulei. Mūsdienās visi zina šo patiesību, bet tad, kad dzīvoja Koperniks daudzi tam neticēja.

Es tev šorīt gribu izstāstīt vēl vienu stāstu. Katrā no mums iekšā ir liels „Es”. Šis zilais balons simbolizē katru no mums, iedomājies, ka tas esi tu. „Es” domā, ka viņš ir ļoti svarīgs, ka visam vajadzētu griezties viņam apkārt. Iedomāsimies, ka šis dzeltenais balons simbolizē Dievu. Kā mēs noskaidrojām saule ir centrā un planētas, tostarp zeme, griežas apkārt saulei. Līdzīgi arī „Es/Man” vajadzētu griezties apkārt Dievam, bet tas negrib. Tā vietā „Es” gribētu, ka Dievs griežas man apkārt, padarot mani priecīgu, kalpojot un izdarot visu tā, kā man tas patīk. (Dzeltenais balons griežas apkārt zilajam). Bet patiesība ir pilnīgi pretēja. „Man” ir jāgriežas apkārt Dievam, kurš ir centrā. Man ir jāklausa un jākalpo Dievam (zilais balons griežas apkārt dzeltenajam). Dieva vieta ir būt centrā, arī tavas dzīves centrā.

Kā ir ar tevi? Vai tu esi lūdzis Dievam piedošanu par to, ka esi bijis lepns, ka esi vēlējies būt visa centrā? Vai esi lūdzis Jēzum piedošanu un palīdzību, lai Viņš tev palīdz mīlēt un paklausīt Dievam, lai Viņš būtu tavas dzīves centrs? Ja Tu to nekad neesi lūdzi, tad šodien varētu būt pirmā reize, kad Tu lūdz, lai Dievs kļūst par Tavas dzīves centru.

Adaptēts pēc Sem Doherty. Bible Talks to Children. „What goes round comes round.”

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...