otrdiena, 2013. gada 19. marts

UZRUNA BĒRNIEM: Skudras



Vai atceries kā pagājušajā vasarā mūsu draudzes lielajā nometnē sauca bērnu nodarbības? (Kukaiņu kross!). Ko mēs šajās nodarbībās pētījām? (Kukaiņus!)
Šodien es tev vēlos izstāstīt kādu stāstu par kukaiņiem. Reiz kāds zinātkārs zēns pamanīja, ka skudras pa mežu neskrien, kur ienāk prātā, bet gan, ka tām ir noteikti ceļi kā tās pārvietojas. Mazais puika sāka pētīt skudras un sekoja uz kurieni tās dodas un viņš nonāca pie liela skudru pūžņa, kur dzīvo tūkstošiem mazo skudriņu. Zēns pie sevis domāja: „ Būtu jauki parunāt ar skudrām, paprasīt kā ir dzīvot skudru pūznī un kā viņām iet? Bet kā lai to izdara? Ja es bļautu diez vai viņas mani dzirdētu, bet ja dzirdētu, tad diez vai viņas mani saprastu.... Ja es viņām uzrakstītu vēstuli, tas arī nelīdzētu, jo viņas to nevarētu izlasīt.”

Tā nu mazais puika, notupies blakus skudru pūznim, domāja kā gan viņš varētu parunāt ar skudrām, līdz viņam nācās atzīt, ka vienīgais veids kā viņš varētu viņām kaut ko pateikt būtu, ja viņš pats kļūtu par skudru: „Tad es varētu ar viņām runāt un viņas mani saprastu!” Taču cilvēkam nav iespējams kļūt par skudru...
Bet kaut ko līdzīgu ir izdarījis Dievs, Viņš sūtīja Savu Dēlu - Jēzu Kristu, pasaulē kā cilvēku, lai Viņš būtu viens no mums un varētu mums saprotami pastāstīt par to kāds ir Dievs un cik liela ir Viņa mīlestība. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...