ceturtdiena, 2013. gada 31. janvāris

UZRUNA BĒRNIEM: Vienatne


Vai esi kādreiz izjutis kā ir būt vienam? Vai atceries tās sajūtas, kad pirmoreiz viens paliki bērnudārza grupiņā, vēlāk viens iegāji jauna klasē, viens klases priekšā skaitīji dzejoli, viens vēlu vakarā nāci mājās no treniņa? Vai  tev nav bailīgi būt vienam? Bet vai tu tā paīstam vispār esi viens....?

Daudzus gadus atpakaļ, kādā lauku mājā meža ielokā dzīvoja mežcirtējs.




Vai zini, kas ir mežcirtējs? (Tas ir cilvēks, kurš mežā cērt kokus ). Viņam bija dēls Rūdis, kuram tikko bija palikuši septiņi gadi un rudenī viņam bija jāiet skolā. Zēna tēvs bija stiprs un drosmīgs vīrs, kurš vēlējās, lai arī viņa dēls ir tāds pats - stiprs un drosmīgs. Tomēr zēns bija ļoti satraucies par to, ka viņam vienam pašam būs jāiet cauri mežam, lai nokļūtu skolā. Viņam bija bail, ka mežā  viņu varētu pārsteigt kāds klaiņojošs svešinieks vai meža dzīvnieks.
„Dēls!” tēvs uzrunāja Rūdi: „Tev būs jāiemācās vienam pašam iet uz skolu un nebaidīties!”



Tad nu, pienāca pirmā diena, kad Rūdis devās viens uz skolu un arī nākamajā dienā viņš gāja viens pats un nākamajā, un aiznākamājā nākamajā...


Ejot cauri mežam nekas slikts nenotika un Rūdis pat aizmirsa, ka kādreiz bija baidījies iet viens.
Kādu dienu, Rūdim nākot mājās no skolas, viņa ceļā iznāca liels lācis.


Viņš gribēja skriet prom, bet sastinga bailēs.
Kamēr viņš satraukumā trīcēja, atskanēja bises šāviena skaņa un lācis aizbēga prom...


Pagrieza galvu atpakaļ, lai ieraudzītu, šāvēju un tur stāvēja viņa tētis.

"Viss ir kārtība,” noteica tēvs un apkampjot dēlu teica: „Es esmu bijis ar tevi katru dienu. Es turējos nopakaļ un biju kluss, bet katru rītu un pēcpusdienu es tev gāju nopakaļ. Es gribēju, lai tu kļūsti drosmīgs, tāpēc ļāvu domāt, ka tu ej viens pats cauri mežam.”
Bībelē ir apsolīts, ka Kungs Jēzus vienmēr ir ar tevi, ja tu Viņam uzticies. Viņš ir Tev blakus pat tad, ja Tu viņu nevari redzēt. Mt.28:20 ir rakstīts:  Es esmu pie jums ik dienas līdz pasaules galam! Tu neesi vientuļš, pat ja neredzi citus, Jēzus vienmēr ir kopā ar tevi!

Dzintras Aulmanes ilustrāijas.
Adaptēts pēc Sem Doherty Bible Talks for Children.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...