Nodarbību, kā jau ierasts, sākām ar reģistrēšanos. Šajā reizē mums pievienojās vēl kādi jauni bērni, par ko priecājamies. Dziedāt nebija jādodas, jo bērni dziedāja dievkalpojumā. Pirms lūgšanas visi, kuri vēlējās, pastāstīja ko darīs vai vēlētos darīt brīvlaikā, kas šonedēļ sācies. Vienojāmies kopīgā lūgšanā, kuru noslēdzām ar Tēvreizi.
Divas lielas problēmas:
• Kā Dievs, kurš mūs ļoti mīl, lai ņem mūs Debesīs, ja Viņš ir svēts? Viņš to nevar, jo grēkam jātop sodītam.• Kā grēcinieki, kādi esam mēs, var tikt Dieva pieņemti, ja grēks mūs šķir no Dieva? Ko mēs varam darīt, lai tiktu pestīti?
Mēs nevaram atrisināt savas problēmas paši. Ir tikai viena persona, kura spēj atrisināt šīs problēmas. Tas ir Kungs Jēzus Kristus. Viņš mūs nācis atpestīt.
Bībelē bieži vien lietots vārds “Kungs” pirms vārda “Jēzus”, lai atgādinātu, ka Viņš ir arī Dievs. Trešā daļa Viņa pilnajā vārdā ir Kristus. Tas nozīmē “Mesija” - Tas, kuru Dievs izredzējis un sūtījis atrisināt abas minētās problēmas. Taču šī īpašā persona ir arī Dievs. Bībelē mācīts, ka ir tikai viens Dievs, bet Viņā ir trīs personas: Dievs Tēvs, Dievs Dēls, Dievs Svētais Gars. Tādēļ, ka Jēzus Kristus ir Dievs Dēls, Viņš ir stiprs un visspēcīgs. Viņš spēj visu, arī atrisināt abas problēmas.
Jēzum nākot uz šīs zemes bija jākļūst par cilvēku.
Jēzum pašam vajadzēja būt bez grēka, lai nomirtu par mūsu grēkiem.
Jēzus Kristus kļuva par mūsu aizvietotāju, Kurš ieņēma grēcinieku, tādu kā es un tu, vietu un saņēma no Dieva sodu par mūsu grēkiem, lai Dievs mums varētu piedot un mēs netiktu sodīti.
Jēzus Kristus mira pie krusta.
Jēzus Kristus uzņēmās mūsu grēkus.
Pēc stāsta bērni mazliet izkustējās.
Tad mācījāmies jauno Bībeles pantu:
“Tici uz Kungu Jēzu,
tad tu un tavs nams tiksit pestīti.”
(Ap. d. 16:31)
Sākumā mēs šo pantu kopīgi izlasījām. Vairākas reizes atkārtojām no galvas. Tad bērni sastājās aplī, viens bērns bija apļa vidū ar aizsietām acīm, pārējie pa apli deva sirsniņu. Kad bērns apļa vidū pateica: “STOP”, bērnam, pie kura tajā brīdī bija sirsniņa, bija jāskaita Bībeles pants.
Tad mēs taisījām kopīgu rokdarbu ar rudens lapām. Laikam jau pēdējām šogad. Bērni zem baltas lapas palika kādu no rudens lapām un balto lapu krāsoja ar krītiņu. Rezultātā sanāca skaisti, krāsani rudens lapu nospiedumi.
Pēc nodarbības bērniem vēl atlika laiks kopīgi parotaļāties.
Diemžēl šajā nodarbībā bija problēmas ar paklausību.
Skolotājas Nora un Irēna
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru