Nodarbības
sākumā visi kopā devāmies dziedāt un mācīties kādas jaunas dziesmas,
taču, pēc atgriešanās grupiņā, ķērāmies pie mūsu šīs nedēļas Bībeles
stāsta.
Stāsta par pazudušo dēlu (sk.Lūkas ev. 15:11-32). Šajā
nodarbībā pārrunājam to, kāds bija pazudušais dēls, ka viņam bija tēvs
un brālis, domājām par to, kāda varētu būt bijusi viņa dzīve esot mājās.
Pēc tam bērniem stāstījām to, ka pazudušais dēls izlēma saņemt tēva
mantojumu un doties prom no tēva mājām. Runājām par viņa izšķērdīgo
dzīvi esot prom un to, kā visi viņu atstāja brīdī, kad tēva mantojums
bija iztērēts. Mēģinājām arī saprast, kāda varēja būt viņa sajūta
brīdī, kad viņam bija jāgana cūkas, jo nebija citas iespējas dabūt
ēdienu.
Stāstu noslēdzām ar to, ka pazudušais dēls nolēma doties atpakaļ
mājās, sapratis, ka viņa tēva darbinieki, esot kalpi, dzīvo daudz
labāku dzīvi kā pazudušais dēls. Viņš nolēma, ka dosies atpakaļ un lūgs
tēvam iespēju būt par vienu no viņa kalpiem.
Stāsta turpinājums nākamajā nodarbībā.
Lai nodarbība būtu interesantāka, visi iesaistījāmies kādās kustīgās aktivitātēs. Izkustējāmies un pēc kāda laika bijām gatavi ķerties klāt rokdarba gatavošanai. Tā kā mūsu tēma bija par pazudušo dēlu, šoreiz rokdarbā gatavojām kompasus, jo tieši kompass ir tas, kas mums palīdz atrast ceļu, ja esam kaut kur apmaldījušies un mums kaut kur ir jānokļūst.
Skolotājas: Laura un Elīna
Lai nodarbība būtu interesantāka, visi iesaistījāmies kādās kustīgās aktivitātēs. Izkustējāmies un pēc kāda laika bijām gatavi ķerties klāt rokdarba gatavošanai. Tā kā mūsu tēma bija par pazudušo dēlu, šoreiz rokdarbā gatavojām kompasus, jo tieši kompass ir tas, kas mums palīdz atrast ceļu, ja esam kaut kur apmaldījušies un mums kaut kur ir jānokļūst.
Skolotājas: Laura un Elīna
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru