Kā jau katru reizi arī šodienas nodarbību iesākām ar piereģistrēšanos. Tūliņ pēc tam devāmies dziedāt. Kad atgriezāmies klasē, aplītī pārrunājām iepriekšējās nedēļas notikumus, kā arī kopīgi lūdzām par dažādām vajadzībām.
Un nu bija pienācis laiks stāstam. Stāsts bija par kāda tēva dēlu, kurš nebija apmierināts ar savām mājām, tāpēc, atprasījis tēvam savu daļu no mantojuma, devās tālu prom no mājām. Sākumā viņš jutās laimīgs, jo bija brīvs - tālu prom no mājām. Viņš sāka izšķērdēt naudu lietās, kas,viņaprāt, varētu nest laimi. Iesākumā viņam šķita, ka tā arī ir, taču kādā rītā viņš atklāja, ka viņam vairs nav naudas. Visu viņš bija izšķērdējis. Arī cilvēki, kas bija bijuši kopā ar viņu, kad viņam bija nauda, vairs neinteresējās par viņu. Viņš domāja, ka ejot strādāt varēs kaut ko nopelnīt, taču viņam nebija nekādas pieredzes un viņš neko nemācēja. Vienīgais darbs, ko viņš atrada bija darbs pie kāda zemnieka. Viņa uzdevums bija ganīt cūkas. Jūdu reliģijā cūka tiek uzskatīta par nešķīstu dzīvnieku. Puisim neviens neko īsti nemaksāja par šo darbu. Un viņš bija tik izsalcis, ka bija gatavs ēst cūku ēdienu. Tā nu viņš iedomājās par savu tēvu un mājām. Nosprieda, ka tēva kalpi saņem labu samaksu, tāpēc izlēma doties uz savām mājām un lūgt, lai tēvs viņu pieņem par savu kalpu.
Tā nu viņš pameta cūkas un to vietu, kur bija iztērējis visu savu mantojuma naudu un skriešiem devās uz tēva mājām. Jo tuvāk viņš bija mājām, jo vairāk domāja, ko gan tēvs teiks, ka viņš ir atgriezies...
Bet par to, bērni uzzinās nākošajā nodarbībā.
Pieņemot Jēzu kā Glābēju, izmainās cilvēka dzīve. Šīs izmaiņas redz arī cilvēki mums apkārt. Dažreiz šīs izmaiņas ir tik lielas, ka tās redz ikviens un uzreiz, citreiz tās ir mazas un grūti pamanāmas - kā šajā spēlē. Viens no spēlētājiem atstāj telpu. Tikmēr pārējie ātri kaut ko izmaina savā apģērbā. Kad dalībnieks atgriezies telpā, viņam jāuzmin kāda pārmaiņa notikusi.
Pēc tam uzspēlējām vēl kādu spēli „Labie darbi, sliktie darbi”.
Visi dalībnieki nostājas vienā rindā. Tad spēles vadītājs nosauc vai nu labu darbu vai grēku. Ja tiek nosaukts labs darbs - spēlētājiem jāpaiet solis uz priekšu, ja grēks - jāpietupstas. Uzvar tas, kurš pirmais sasniedz telpas pretējo malu).
Pēc šādas aktīvas izkustēšanās bija pienācis laiks eksperimentam. Glāzē tika ielieta kola, kas simbolizē tumšu vietu, kur mēs dažkārt vēlamies noslēpt kādas sliktās lietas. Tad ņēmām pogas, kas simbolizē grēkus. Katrs iemetām pa pogai glāzē. Pogas (mūsu grēki) nogrima tumšajā vietā. Tās paslēpās. Bet grēki nevar tik apslēpti vienmēr. Pogas (mūsu grēki) pacēlās un kļuva redzamas. Tā vietā, lai slēptu savus grēkus, mums jādara tas, kas ir labs.
Skolotājas - Sandra un Laura
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru